• Francesc a OMP


    Discurs a l’Assamblea OMP
  • Octubre 2019: Un mes missioner


    El Papa proposa celebrar un mes dedicat a la Missió en el centenari de Maximun Illud
  • Discurs del Cardenal Filoni a OMP


    "L’Evangeli mai està anunciat per complert. La missió és al cor de la fe"
  • Guia Compartir la Missió


    Propostes de Voluntariat Missioner i #VeranoMisión per a joves

Anunciar a Jesús sin palabras, solo con gestos de fraternidad

La germana Maria Villar, treballa des de fa molts anys a Egipte. Fa uns anys va viure a Saragossa, des d'on realitzava un servei d'animació missionera. Durant aquella època vam tenir el privilegi de coneixer-la, doncs la vam convidar a Lleida per compartir la seva experiència. Ara ens fa arribar aquest testimoni des la seva Missió actual. 
Què fa un missioner? Ella ens ho explica així:


Misiones - Misioneros españoles

          "Trabajo en Garagos, un pueblo del sur de Egipto situado a unos treinta kilómetros de Luxor.
El encuentro con Jesús en la oración es lo que me da Alegría y fuerza  para servir cada día a los enfermos que llegan a nuestro dispensario de los diferentes poblados .Ellos a su vez con su sencillez y su fe en Dios renuevan mis  fuerzas.
       A través del encuentro cuotidiano con las personas de diferentes religiones y el respeto por cada una de ellas, intento anunciar a Jesús sin palabras, solo con gestos de fraternidad y esto me hace muy feliz.
Creo como Jesús creía en el valor de la mujer y con todos los medios busco su dignidad, a través de la formación de las madres en  el cuidado de sus bebes y formando a las jóvenes durante un mes al año en el campo de la sanidad para que ellas puedan poco a poco crear una sociedad más digna.

       Es bello poder comprobar que Jesús ama a todos y quiere una vida digna para cada ser humano, esto crea paz y llena el corazón de alegría"

0 comentaris :

Publica un comentari a l'entrada

Ens agraden els comentaris constructius fets amb respecte!