• JORNADA DE INFANCIA MISIONERA 2024


    Comparto lo que soy
  • CONCURSO INFANCIA MISIONERA 2024


    ¡Participa!
  • EJERCICIOS ESPIRITUALES 2023


    Termina el año en la cuna del patrón de las misiones
  • MEMORIA DE ACTIVIDADES


    Mira todo lo que hicimos en 2022
  • MEDITACIÓN DIARIA


    ¡Reza con nosotros por las misiones!
  • SUPERGESTO


    La revista para jóvenes, ahora en formato 100% digital

os deixem la lletra de la cançó-himne del DOMUND que va ser interpretada el passat divendres a Tarragona amb motiu “La nit jove del DOMUND”.
SURT DE LA TEVA TERRA
Aquí em tens, Senyor...
Prostrat al teu davant
Aquí podré escoltar la teva veu avui.
Inunda'm tot
sacia el meu cor
dóna'm el teu Sant Esperit i omple'm d'amor.
Aprendré al teu costat la gran lliçó:
Que la vida és per donar-la per amor;
Qui la guardi per a ell la perdrà...
I de nou m'insisteixes, Senyor:
SURT DE LA TEVA TERRA,
NO MIRIS MAI ENRERA,
DEIXA LA CASA DELS TEUS PARES,
I VES ALLÀ ON ET MOSTRARÉ.
SURT DE LA TEVA TERRA,
SEGUEIX LES PETJADES DELS MEUS PEUS. ANUNCIARÀS AL MÓN SENCER UNA NOVA ALBADA SENSE POSTA...
M'entrego a Tu,
Tu ets el meu Senyor,
jo deixaré les xarxes i et seguiré.
Porta'm allà
on hi hagi el meu germà
abandonat, malferit o sense fe...

0 comments :

Publica un comentari a l'entrada

Ens agraden els comentaris constructius fets amb respecte!